Pagina's

dinsdag 4 augustus 2009

Een ritje in een sportwagen, en wat is dat super, en wat gaat dat hard.

Photobucket Zondag 3 Augustus heb ik meegereden in een super snelle sportwagen. De Maarten morial race www.maartenmemorial.com Maarten had de zelfde ziekte als ik , maar is daar aan overleden, als hij in zijn lotus reed vergat hij alles, en zo is deze dag tot stand gekomen. En ook ik mocht mee rijden in een echte sportwagen, wat was dat super zo,n dag. Vanuit Rotterdam naar een tussenstop in Amsterdam, wat ging dat hard, is niet te vergelijken met mijn eigen auto. Kris kras reden de sportwagen supersnel over de snelweg, wat was dat super om te zien en te ervaren, maar ook best een beetje eng. De snelheid zal ik hier maar niet neerzetten, want als oom agent dit toevallig leest. Toen naar zandvoort, in groepjes gingen we de baan op, ik zat in een super snelle Audi, nou dat heb ik geweten, op de baan, de meneer race de ook , wat ging dat gelijk hard, net een achtbaan, dat was eng ik wilde er ook uit, en werd misselijk, na wat rustiger voortzetting ging het gelukkig veel beter, en daarna werd de snelheid weer rustig opgebouwd, en op het eind reden we weer net zo hard als toen we begonnen, wat is dat super gaaf zeg, om dit mee te maken.Achteraf hebben we er wel om gelachen, om mijn angstreactie. Na de rit was het wel even bij komen, en de tweede rit liet ik me niet kennen, en ging weer mee. Na de rit was er nog een barbecue echt super deze dag. Foto: 1 Mijn zoon met een supersnelle dure van 1.8 miljoen auto. Foto: 2 De super snelle auto waar ik in mee reed. Foto: 3 Met Lee Touwers op de foto. Foto: 4 Even door de straat. Foto: 5 De auto waar mijn zoon in mee reed. Foto: 6 Nog meer auto.s. Via sbs 6 de link zie je mij in de auto stappen, echt een dag om niet meer te vergeten. Mijn verhaal te lezen op mijn website bekendheid. Bedankt aan iedereen die aan deze dag heeft meegewerkt, de vrijwillegers chauffeurs sponsers echt super. Photobucket

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Welkom op mijn blog, altijd leuk een berichtje.