Pagina's

dinsdag 24 november 2009

De Margrietwinter Fair, en ontmoeting met Janneke Brinkman.

De Magrietwinter fair. Ik mocht vandaag op de stand staan van Therme, de eigenaarres had ik gesprokken op de Jonggezinnen beurs, erg leuk om ook een dag mee te maken op de Margrietwinterfair. Om ook daar mijn boek ,,Home decoraties met Marlijnpoppendijn,, te promoten. Weer erg super leuke berichten gehoord, en ook weer wat leuke spulletjes verkocht. Weer genoten van de beurs, zo kwam ik ook Janneke Brinkman tegen, haar nieuwe kaartenlijn werd gepromoot. Erg leuk haar gesprokken te hebben. Photobucket

2 opmerkingen:

  1. Wat ontzettend leuk blog heb je !

    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, wat leuk om op de winterfair te staan. Dat lijkt me echt leuk dat eens mee te maken! En dan ook nog Janneke Brinkman te ontmoeten, wauw.

    BeantwoordenVerwijderen

Welkom op mijn blog, altijd leuk een berichtje.