Pagina's

dinsdag 24 november 2009

Kunstbeurs Zwijndrecht.

Na de Jonggezinnen beurs en de Creabeurs kwam het weekend in Zwijndrecht, de kunstbeurs. Een heel weekend met logeerpartij in het hotel, en drie avonden, een driegangen menu werd het, een super weekend, en heb ik er maar is lekker van genoten. Met heel wat kunsternaars gesprokken. Ik stond samen met een andere kunsternaar in een hotelkamer waar ik mijn spulletjes had uitgestald. Een winkeltje, had ik er van gemaakt, heerlijk om je weer uit te leven, maar ook best vermoeiend al die dagen, maar het is me toch telkens weer gelukt. Om al die files te doorstaan, en al dat gesleep van je spullen, want dat is echt niet niks. Er weer wat moois ervan te maken. En er weer heel veel van op te steken, en te leren ook weer van anderen. Photobucket

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Welkom op mijn blog, altijd leuk een berichtje.