Pagina's

zaterdag 7 november 2009

Met Babette van Veen en Myrna Goossen op de foto, en verder hoe het op de beurs.

Met Babette van Veen en Myrna Goossen op de Foto. Myrna heeft ook een boek gemaakt voor kinderen. En ik kreeg haar boek gesigneerd en zij kreeg mijn boek gesigneerd. De beurs loopt geweldig, het is er ook super druk, en ontzetten leuke reacties en ook erg leuk verkocht. Ook heel wat redakteuren gesprokken, van tijdschriften, van knippie die een reportage wilt maken, en ouders van nu het blad kinderen, ook en mama grote groeien. Maar goed, maar is afwachten wat er gaat gebeuren. Wie weet. Morgen alweer de laaste dag, wat gaat het super snel. Photobucket

3 opmerkingen:

  1. Oh, wat een leuke foto's. Ik denk dat je afgedraaid bent na de beurs maar ik hoop aan de andere kant ook dat je het heel erg leuk gehad hebt en wie weet wat er nog van komt. Nu even lekker met de voetjes omhoog en dan later alles weer uitpakken?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat super leuk Marlijn, wat een leuke dagen zijn dit geweest voor je!

    Groetjes Audrey

    BeantwoordenVerwijderen

Welkom op mijn blog, altijd leuk een berichtje.