Pagina's

donderdag 5 november 2009

Op de de Jongegezinne beurs.

Woensdagavond de stand opbouwen, regen regen file file, en sjouwen. Was niet niks alles in je eentje doen. Donderdag de eerste dag, wow wat een kinderwagens en een mensen. Was een leuke maar vermoeide dag, en de stand vind hem super gelukt. En heb zelfs nog wat spulletjes verkocht, en de reacties waren super, op naar de volgende dag. straks douchen en op tijd mijn bedje in. Want gisteren was het behoorlijk laat geworden, met alle voorbereidingen. en de volgende dag ging mijn wekker weer vroeg. toen weer spullen inladen, het weer was weer erg nat, en heel veel file, er ook lang over gedaan. Photobucket

1 opmerking:

  1. hoi hoi
    wat was ik verrast toen ik hoorde van de naam van de web site. mijn naam is namelijk marlijn ik hoor hem eigenlijk nooit.al helemaal niet met poppendijn mijn man zegt namelijk altijd marlijntje poppendijntje.ook je stijl is helemaal mijn stijl heel leuk veel suc-6 ermee ! groetjes marlijn

    BeantwoordenVerwijderen

Welkom op mijn blog, altijd leuk een berichtje.