Pagina's

zaterdag 30 januari 2010

Na de Knutselkids, en hobbyjournaal, op naar de knippie. Alleen al in 2010 echt super, Bedankt.

De voorbereidingen van de Knutselkids en Hobbyjournaal zijn achter de rug. Nu aan de slag voor Knippie, weken voorbereidingen, opruimen, alles een mooi plaatsje geven. Komt maandag 1 Februari de fotograaf, en de styliste. Kom er liefst twee keer in te staan, wanneer dat horen jullie nog. Een hele uitdaging, en alles op het laatste moment voor mekaar te krijgen. Als je wat wilt bereiken, is het hard werken, maar dat heb ik er graag voor over, super leuke ervaringen op te doen. En wie weet wat er dan uit voort kan komen. Wat ik tot nu al hebt bereikt, mijn knipvellen landelijk uitgebracht mijn boek ,,Home decoraties met Marlijnpoppendijn,, landelijk uitgebracht. Twee super dingen, wat ik zelf nooit had verwacht. Ik ben er super trots op. En als je dan weet waar het uitvoort is gekomen, hier te lezen. klik hier ,dan ben ik er alleen maar dankbaar voor dat er uit iets negatiefs ook iets positiefs is gekomen. En dat dit moois op mijn pad is gekomen. Een super mooie afleiding, waar ik heel veel in kwijt kan. Een super doel, natuurlijk wel dubbel. Maar we gaan ervoor, voor mij een grote betekenis, deze poppetjes, waar een verhaal achter zit. Photobucket

1 opmerking:

  1. Hai Marlijn,

    Gefeliciteerd! Wat leuk dat ze je thuis komen fotograferen. Je hebt het vediend hoor, na al die ellende met je ziekte, geniet ervan!

    Groetjes,
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen

Welkom op mijn blog, altijd leuk een berichtje.