Pagina's

dinsdag 30 maart 2010

Marlijnpoppendijn knuffeltasje.

Al aardig wat spulletjes gemaakt voor de winkel STRIKJES EN STREEPJES. Telkens vraagt mijn meisje Noa, is die voor mij, nee die zijn voor de winkel. Maar deze eerste tas die is wel voor haar. En de volgende zijn voor de winkel. Gelijk haar knuffel er in gedaan. Dus dat gaf mij het idee, om knuffeltasjes te gaan maken. Eerst de nieuwe tasjes maken, en knuffeltjes halen. Dus aan de slag, en met mijn nieuwe lockmachine, die ik bijna uit het raam wilde gooien. (ja als je niet eerst de gebruikaanwijzing leest) Gaat het hellemaal lukken. Ik weet nu in iedergeval hoe ik de draden moet instellen. Photobucket

2 opmerkingen:

  1. daar zal Noa blij mee zijn .ja het inrijgen van een lockmachine ....mijn moeder mopperd er altijd over.
    groetjes Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh dat tasje is superschattig! Leuk zeg en helemaal af met de knuf erin ;)

    groetjes..Petra

    BeantwoordenVerwijderen

Welkom op mijn blog, altijd leuk een berichtje.