Pagina's

zaterdag 13 maart 2010

Prins Vince Glossy

Nog even dan is het zover, dan komt het super leuke blad op de markt. ***************************************** Renate Diks, schrijver en uitgever van www.schrijverijmooimens.nl lanceert eind maart 2010 de `Prins Vince` glossy. Dit vrolijke tijdschrift voor jong en oud verschijnt half maart. René van Hooren van www.studionuts.nl heeft `Prins Vince` ontworpen, en hij tekent nieuwe verhaaltjes voor de kleintjes. Er komen leuke items in over de mooie dingen van het leven: interviews, workshops, kunst, goede doelen, winkelen, mode en tips voor leuke uitjes. Een deel van de omzet gaat naar www.kika.nl Ik krijg een belangrijke rol, want ik mag een column schrijven voor ieder nummer, over mijzelf, mijn poppetjes `Marlijnpoppendijn` en een creatie om zelf te maken. Ook neem ik telkens twee leuke webwinkeltjes onder de loep. Het is super te gek dat dit op mijn pad komt, en ik heb er dan ook reuze veel zin in. Voor meer informatie over dit te gekke tijdschrift, www.schrijverijmooimens.nl en hoe je het tijdschrift kunt bestellen. Photobucket

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Welkom op mijn blog, altijd leuk een berichtje.