Pagina's

zondag 21 maart 2010

Tochtslang op bestelling.

Kik op de foto, om te vergroten. Voor de nieuwe winkel in Nieuw vennep ,,strikjes en streepjes,, kwam mijn eerste bestelling, een tochtslang. Erg leuk om te maken, en zeker nu ik ook een lokmachine heb, wel even wennen hoe je er mee moeten werken, ben altijd zovan hub gebruiken, maar het is toch handiger eerst de handleiding goed te lezen, scheelt je heel wat gemopper. Maar het resultaat van een lokmachine, echt super, net of het in de winkel is gekocht, daar kan mijn gewone naaimachientje niet tegenop, is alweer 20 jaar oud, maar doet het nog prima. Photobucket

1 opmerking:

  1. heel grappig dat je zegt - net of het in een winkel is gekocht- voor de klant is dat ook zo hoor ;-))
    Ik snap het hoor een lock werkt zalig en het ziet er erg mooi uit .Je slang is erg mooi .
    fijne zondag ,groetjes Paula uit een zonnig Julianadorp

    BeantwoordenVerwijderen

Welkom op mijn blog, altijd leuk een berichtje.