Pagina's

vrijdag 9 april 2010

De Prins Vince glossy is uit.

Zaterdag 3 April, kreeg ik persoonlijk van Renate het tijdschrift in handen, wat ziet het er nu al super leuk uit. Het is dan ook te bestellen via mijn site Marlijnpoppendijn Er word dan ook hard gewerkt aan het volgende exemplaar, waar ook weer een column van mij in komt te staan. Veder ga ik Duco Bouwens interviewen, het inloophuis in Nieuw vennep, kamertje kijken komt aan de orde, en nog veel meer. En nu allemaal natuurlijk het tijdschrift bestellen. En word alle lid van de Prins Vince hyves. Er word al hard gewerkt aan de volgende editie. ************************************************************ Van de redaktie. Vandaag hadden we een belangrijke afspraak, over de voortgang van ons magazine. Onze Prins Vince glossy wordt al goed ontvangen, maar we willen GROOT worden, vooral voor KiKa. Zieke kinderen met kanker verdienen het om beter te worden en meer draaglijke behandelingen te ondergaan. Daarvoor hebben we veel meer bekendheid nodig. De bladenmarkt is vol, dus het is best lastig om er tussen te komen, maar er is een goede kans op succes! Met wat veranderingen, een dosis lef (dat heb ik genoeg) en financiële middelen (die zoek ik nog) kunnen we onze unieke Prins Vince glossy groots in de markt zetten. Je kunt je vanaf zondag 11 april ook abonneren op de Prins Vince glossy! Als je iets wilt doen, mag je dit bericht naar zoveel mogelijk mensen sturen en op schrijverijmooimens kijken en een cadeautje voor een ander of jezelf bestellen. Een vrolijk en zonnig weekeinde! Hartelijke groet Renate. Photobucket

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Welkom op mijn blog, altijd leuk een berichtje.