Pagina's

woensdag 25 augustus 2010

Wat weetjes. en ook een nieuwtje.

Buiten dat ik hard bezig bent, voor de winkel strikjes en strepen, in Nieuw vennep bestellingen af maken, de jonggegezinne beurs voor bereiden, duurt nog wel even, maar voor je het weet is het weer November. Ben ik tussendoor ook bezig met een nieuwe uitdaging, en wel mijn eerste kinderboek, de uitgever vond het een super idee, met leuke tekeningen van mijn poppetjes er in verwerkt, een verhaal, en nu kijken of het allemaal gaat lukken. Wanneer, hoe of wat, dat is nog een groot vraagteken, maar ik vind het al super stap 1 is genomen, en zo werken we de volgende stappen af. Daar word je toch blij van, de leuke uitdagingen die dan weer op mijn pad komen, dus hou het in de gaten. Photobucket

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Welkom op mijn blog, altijd leuk een berichtje.