Pagina's

dinsdag 16 november 2010

Mijn wens.

Eind 2005 ben ik als afleiding begonnen met schilderen, al heel gauw werd ik door een bedrijf benaderd, die wel een hele lijn wilde maken, het maken was geen probleem, maar wel de afzetting. Ze hadden toen een super mooie serie bekers gemaakt, maar ja 2500 bekers van 1 ontwerp, is wel heel veel, in die afgelopen jaren heb ik niet stil gezetten, heb mijn ontwerpen uitgebreid, met heel veel andere produkten, op stof en nog veel meer. Maar die bekers was toch steeds een wens, om die ooit op de markt te gaan brengen, bedrijven gebeld, maar weinig bekers zijn gewoon veel te duur, nu heb ik iets gevonden, waar ik zelf toch bekers op de markt kan brengen, dus eerdaags te koop in mijn webwinkel, ben er zo blij mee, dat het uiteindelijk na 5 jaar toch is gelukt, soms moet je gewoon geduld hebben.

3 opmerkingen:

  1. Ooooh Marlijn wat zijn ze leuk geworden !!!!!
    Gefeliciteerd er mee hoor !
    Geduld wordt beloond zie je wel !

    Groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marlijn,

    Ik heb zondag even bij je in de keuken mogen spieken (gezellig!!) en het is je zo gegund..
    Gefeliciteerd meid ze zien er super uit !

    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat goed zeg!!! Leuk dat het na al die jaren toch gaat lukken!

    groetjes,
    Claudette

    BeantwoordenVerwijderen

Welkom op mijn blog, altijd leuk een berichtje.