Pagina's

zondag 28 augustus 2011

Ik kwam op de site van Puck een heel mooi bericht tegen, en mooie foto,s, dat doet wel wat met je.

Verrassing van MarlijnPoppendijn 23 augustus Vandaag is er een vrolijk ingepakt pakket bezorgd voor Puck. De inhoud blijkt een geweldige verrassing! Het eerste T-shirt met applicatie van een meisje ondersteboven krijgt Puck van Marlijn Colijn-Rous. Ze heeft ook een prachtig bedrukt koffertje meegestuurd, een stoffen tasje, een beker, een kaart en een spaarklompje met inhoud. Ontzettend lief, we zijn er beduusd van! Ik zal even toelichten hoe wij in contact zijn gekomen met Marlijn. Toen Puck haar eerste behandeling kreeg in het AMC heb ik tegen Puck gezegd dat wij er alles aan zouden doen om haar beter te maken. “Al moeten wij op ons kop gaan staan”, waarop Puck antwoordde: “Maar mama, ik kan niet op mijn hoofd staan.” “Dan leren wij dat!” Dit had mijn vriendin Marcia onthouden en zij kwam op het leuke idee om T-shirtjes met een applicatie van een meisje ondersteboven te laten maken voor de stichting. De applicatie is ontworpen door Marlijn Colijn-Rous, zij heeft kleurige poppetjes ontworpen en heeft hier onbewust haar ziekte (melanoomkanker) mee verwerkt. Ze heeft nooit van te voren kunnen bedenken dat deze poppetjes voor veel mensen een betekenis hebben gekregen. Er is door de stichting contact gelegd met Marlijn en zij wil hier graag aan meewerken. Marlijn maakt prachtige kinderproducten en verleent haar medewerking aan veel goede doelen. www.marlijnpoppendijn.nl

1 opmerking:

  1. WAUW!! Dit vind ik echt een prachtprestatie, een prachtig initiatief van jullie. Echt waar, dit mag in de bloemetjes gezet worden, zo'n mensen met het hart op de juiste plaats, chapeau! Het meisje staat met zo'n glimlach te poseren in haar nieuwe (en echt een leuk idee van het poppetje te gebruiken) T-shirt. Ik hoop dat Puck heel snel beter wordt, ik hoop het uit de grond van mijn hart. Ik ben ondertussen al eens gaan kijken op haar site ook, en ik houd zeker en vast de acties in de gaten, zodat ik ook mijn steentje kan bijdragen, zodat er nog meer geluk voor Puck is. Groetjes x

    BeantwoordenVerwijderen

Welkom op mijn blog, altijd leuk een berichtje.