Pagina's

vrijdag 2 september 2011

OPROEP.

Ik ben op zoek naar webwinkels/winkels die een super leuk, mooi produkt willen doneren. Voor www.gelukvoorpuck.nl Wat is de bedoeling, op 18 september word er een beurs georganiseerd `Kunst in de Hucht` in Elst en ik wil samen met de organistatie van geluk voor puck zoveel mogelijk geld ophalen voor Puck, lees haar verhaal op haar site. Waar ik door ben benaderd om mijn poppetje op zijn kop op een t-shirt voor Puck te maken. Daarna werd ik weer benaderd door Renate Diks om op deze beurs te komen staan, dat bracht mij weer op een idee om webwinkels /winkels te benderen om produkten te doneren, zodat we met deze produkten zoveel mogelijk geld voor Puck op te halen. Dus wil je mee doen, stuur dan iets uit je winkel/ webwinkel en de opbrengt komt dan geheel aan de stichting geluk voor Puck. Zo help je Puck . Stuur je produkt naar Marlijn Colijn-Rous Buinerveld 10 2151 LD Nieuw vennep Alvast super bedankt. Voor vragen d.colijn1@quicknet.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Welkom op mijn blog, altijd leuk een berichtje.