Pagina's

zaterdag 1 oktober 2011

Give away, wie doet er mee.

Van de week, komen mijn handgemaakte Marlijnpoppendijn popjes binnen. Ik wil er 1 als give away ter beschikking stellen, het word een sleutelhanger, wil jij die winnen, doe dan het volgende, zet wat hieronder staat op jouw site, en laat een berichtje achter, en je dient mee in de give away. Berichtje achter laten, klik op de titel,van dit bericht de rest wijst zich vanzelf. Zet op jouw site. Ben je volger, plaats op je blog een berichtje, en de link naar mijn blog, www.marlijnpoppendijn.blogspot.com en mijn webwinkel www.marlijnpoppendijn.nl Ben je (nog) geen volger, word dan volger. laat een reactie op mijn blog achter, dat je het berichtje op je blog hebt geplaatst, en waarom jij zo,n geweldige sleutelhanger wilt winnen. En je maakt kans op zo,n geweldige sleutelhanger, en over de 200 volgers is wel een feestje waard. Als de popjes binnen zijn, dan komt de sleutelhanger erop te staan, hoe jij hem kunt winnen. Meedoen kan tot en met 1 November.

4 opmerkingen:

  1. Hoi,
    Natuurlijk doe ik mee ! Wie wil er niet zo'n leuke sleutel/tassenhanger aan zijn tas, sleutel of mobiel ( hoewel ik bang ben dat mijn dochter hem in zal pikken!) Succes er mee!
    Linkje staat op mijn blog!
    Groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, die zijn gaaf! Ik doe graag mee, linkje heb ik geplaatst!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk! Ik doe graag mee! Het lijkt me een hele eer om dat te winnen!

    Liefs Melanie,
    ma-de-by-me.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heey meis,

    Heel graag zou ik meedoen met deze schattige Give Away.

    Het popje is te snoezig voor woorden...ech zo lief.

    Volger ben ik al heel lang van jou en ik zal een linkje op mijn blog plaatsen..

    Dag meis..en heel veel succes!
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen

Welkom op mijn blog, altijd leuk een berichtje.