Pagina's

zaterdag 14 januari 2012

Sponsor mijn huis.

Een paar weken geleden kwam ik op twitter iets tegen over ,,sponsor mijn huis,, het leek mij wel leuk om iets te sponsoren, ik had ze getwitterd ze wel een schilderij te sponsoren, ik maakte een pakketje voor ze en dacht waarom alleen een schilderij, deed er ook nog zo,n vrolijke lamp bij, en een vogelhuisje. Het schilderij een drieluik zeer toepasselijk met een lijfje als huis. Deed de doos op de post. Zo gaaf als je dit terug lees op hun site. We waren net klaar met het bedje en de deurbel ging. Ding-Dong. De postbode met een pakketje. Nou ja, pakketje? Zeg maar gerust pakket. Snel geopend want ja we waren behoorlijk nieuwsgierig geworden. En oohhh... wat was het pakket van Marlijn Poppendijn toch mooi. Een prachtige lampenkap, rood met witte stippen een leuke applicatie een meisje dat op haar hoofd staat. Een geweldig vogelhuisje dat tevens ook een muziekdoosje is. Een fantastische accessoire voor in haar nieuwe kamer, net als het drieluik dat Marlijn speciaal voor haar kamertje heeft gemaak. Het bijzonder is dat het middelste schilderij, de buik zeg maar - in de vorm van een huisje is. Hoe toepasselijk! Wij vinden het in ieder geval geweldig. Wat ook erg toepasselijk was, was de zeep-aan-een-koordje met de letters HOME. En dan hebben we ook nog een heel leuk roze shirt voor onze dochter gekregen. Met het einde van ons project op 01-05 gaat zij deze zeker dragen! Marlijn bewijst het maar weer eens hoe creatief ze is. We wisten al van haar website dat ze uiteenlopende spulletjes maakt, van sleutelhangers tot aan complete kinderkamers. Ze draait haar hand er niet voor om. Wat een multi-talent. Van stoere klokken met piraten erop tot lieve brillenhoezen. Maar ook kindermeubeltjes, kussens en superoriginele koffers. Mark our words: Marlijnpoppendijn is een merk die nog heel groot zal worden in de nabije toekomst. Wil je zelf weten wat Marlijn maakt? Kijk dan snel even op haar website! Je hebt ook de mogelijkheid om bij haar op bestelling het een en ander te laten maken. Dus ben je in verwachting (of ken je iemand die in verwachting is) en ben je op zoek naar een mooi, uniek, schilderij (of ander uniek, leuk kado) voor in de babykamer? Of heb je een verjaardag van je kindje op school? Je kan bij www.marlijnpoppendijn.nl ook hele leuke uitdeelcadeautjes kopen. Wat dacht je van leuke blocnotes, sleutelhangers of buttons? Hele leuke uitdeelcadeautjes waarvan je zeker kan weten dat jouw zoon/dochter daar de blits mee maakt op school (en het is leuker èn gezonder dan snoep of chips uitdelen). Al dit moois kan je online bestellen in haar webwinkel. Maar wil je liever eerst zien hoe het eruit ziet die mooie spulletjes van Marlijn Poppendijn? Dan moet je even naar Nieuw Vennep rijden waar haar spullen ook te koop zijn bij de winkel "Strikjes en Strepen" aan de Symfonie 57 (tegenover Xenos). Of houdt haar website in de gaten wanneer ze weer op een beurs staat met haar prachtige creaties. Of wacht een aantal jaar en je komt haar vanzelf tegen in de grotere cadeauwinkels en woonwarenhuizen. Maar dan ben je misschien wel te laat om iets moois speciaal voor jezelf te kunnen bestellen, want dan heeft ze het waarschijnlijk veel te druk... En Woensdag 11 Januari 2012 ben ik bij ze langs geweest, het hele huis mogen bewonderen, en natuurlijk het kamertje van hun dochter, natuurlijk even een leuke foto gemaakt, die ik vandaag via email heb gekregen. Daarbij is nog overlegd dat ik nog een mooie sprei, en een muurschildering gaat maken. Dus wie weet wat dit bijzondere project nog teweeg gaat brengen. Mijn gesponsorde spulletjes voor dit bijzondere project Lamp, vogelhuisje, schilderij drieluik, en nog een t-shirt, en zeephanger. De link van de site http://www.sponsormijnhuis.nl/

1 opmerking:

  1. Marlijn je bent de best!
    Ik ben zooo blij voor je.
    Fijn weekend.
    Lieve groetjes Annette

    BeantwoordenVerwijderen

Welkom op mijn blog, altijd leuk een berichtje.