Pagina's

zondag 14 oktober 2012

Noa 9 jaar.

Mijn meisje Noa alweer 9 jaar wat vliegt de tijd, die avond daarvoor oeps hellemaal de slingers vergeten op te hangen, en de volgende dag vroeg naar beneden op zoek naar de slingers, nee he nergens te vinden, die zijn toch niet in de prullenbak geland, wat nu, ja op je verjaardag geen slingers dat kan natuurlijk niet.
Mijn man je beb zat spullen boven waarom maak je er zelf geen 1, tja effies zelf zo,n ding inelkaar knutselen, tuurlijk, Noa ja ik had geen keus, op naar boven en keek om mij heen.
War had ik nodig om gauw even zo,n ding inelkaar te krijgen, stof lint schaar en een niettang.
ik knipte schuine dubbele punten en de eerste legde ik op de stof het lint hing ik op, en de stofpuntjes hing ik over het lint, en bij de kanten niete ik het vast aan het lint zodat de stofpuntjes niet gaan verschuiven, en zo verschillende stofpuntjes achter elkaar, en zo hebben we toch een leuke vrolijke slinger in korte tijd.
Dus geen slinger weinig tijd, en heb je de spulletjes dan maak je zo een leuke vrolijke slinger.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Welkom op mijn blog, altijd leuk een berichtje.