Pagina's

maandag 29 april 2013

Zondag de mozaiekroute.

Terug kijkend op een zeer geslaagd weekend, veel fietsers die de mozaiekroute langs mijn showroom hebben gefietst en tefens even binnen hebben gekeken, wow wat een super leuke reacties, mijn showroom stond vol met enthousiaste mensen, verbaasd keken ze rond dit hadden ze hier niet verwacht, de meeste waren hier nog nooit geweest, mijn insteek was ook om meer klantjes te krijgen in mijn showroom nou dat is dit weekend wel gelukt, iedereen die binnen was gaf ik gelijk een stapeltje folders mee, want ja mond op mond reclame is toch wel de beste reclame.Het is nu dus afwachten of het ook echt heeft geholpen, maar geslaagd was het.Het waren lange dagen van sochtens vroeg tot in de laten uurtjes het steken van de bloemen, het open stellen van mijn showroom, en dan nog een avonddienst er naast maar het wat was het me dik waard.Waar ik mijn doel dik heb bereikt.Meer weergeven

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Welkom op mijn blog, altijd leuk een berichtje.