Pagina's

zaterdag 27 april 2013

Mozaiek en jury beoordeling.



Zaterdag 27 April de mozaieken buiten opstellen, en alles gezellig maken, om ongeveer half 11 kwamen ze mijn werk beoordelen, en werd er nog een foto gemaakt, nou deed ik niet mee om een prijs te winnen mijn insteek was meer om klantjes te krijgen, mensen die de route op de fiets langs mijn winkeltje gaan.
Al was het best spannend, eerst een stel op de scooter die de foto kwam maken en daarna kwam er een zwarte bus waar de juryleden uit kwamen. Later die dag werden de prijzen uitgedeeld en waren er ook foto,s te zien van de andere werken, zo wat waren er mooie werken bij.
Ik deed voor het eerst mee, alleen het comentaar van de jury was al super toen ik de bloemen kwam halen hadden ze er al een hard hoofd in of het mij zou lukken twee grote panelen te maken van 2 bij 1 meter, ze stonden versteld wat we hadden gemaakt en dat het was gelukt om het ook af te krijgen, kreeg nog wat tips voor als ik een volgend keer als ik weer zou meedoen.
Ben niet in de prijzen gevallen, maar heb wel een schitterend certivicaat overhandigt gekregen, nou dat is al iets moois, als kroon op mijn werk toch.
Vandaag zijn er ook al wat mensen op de fiets langs geweest, en kreeg erg leuke reacties over zowel de mozaiek als mijn showroom, wie weet morgen dan schijnt heel Lisse op de fiets te zitten, dus kom maar op ik ben er klaar voor.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Welkom op mijn blog, altijd leuk een berichtje.