Pagina's

vrijdag 7 september 2018

Topsportforlife een super mooie stichting.

Topsportforlife is een stichting die heel veel mooi werk doet, maar volledig afhankelijk is van donaties. Zij doen veel voor mensen met een levensbedreigende ziekte zoals kanker en ALS 
Zij organiseren mooie uitjes zoals fietsen, weekjes weg en nog veel meer.
Maar hun grootste probleem is helaas geld, grote organisaties krijgen vaak veel geld wat voor onderzoek word gebruikt, topsportforlife helpt de mensen met uitjes door te vergeten dat zij ziek zijn.
Via topsportforlife kun je ook een life coach krijgen.
Ik zou zeggen kijk is rond op hun site.
En woord voor 5 euro per maand donateur, of geef ze een eenmalige donatie.
Of zet iets op om geld in te zamelen.
Ook voor mij en alle andere gasten hebben ze al vele mooie dingen georganiseerd.

Uitje ongeschoren benen classic.

Mijn blog over mijn ziekte


Afgelopen zondag mochten we mee doen aan de ongeschoren benen classic via topsportforlife.
Er reden heel wat BN'er"s mee zoals Guus Meeuwis Renée Froger vele bekende wielrenners. 
Mijn man deed mee op de fiets en ik reed mee in de volgauto. 
Het was een geweldige dag waar we allemaal super van hebben genoten.
Alles was super geregeld, een tussenstop met soep drinken en een broodje.
De rit ging vanuit Lierop naar de Cauberg in Valkenburg. 
De terug reis was met de bus naar Lierop waar we nog een heerlijke zak patat en frikandel of kroket kregen.
Al met al het was super, we hebben genoten.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Welkom op mijn blog, altijd leuk een berichtje.