Pagina's

dinsdag 11 augustus 2020

Bloembolletje naar de Galerie de zwarte tulp.

Zaterdag was het zover , na een paar weken was mijn bolletje klaar, het bedenken wat erop kwam het schilderen, was het zover om mijn bolletje weg te brengen.
Hoe zouden ze het vinden, was dan ook super benieuwd, de dag daarvoor ben ik nog met mijn dochter een fotoreportage wezen maken, om de bol zo leuk mogelijk te fotograferen, samen met mij natuurlijk.
In de boodschappen tas met wat zachts want de bol is van ceramiek je wilt toch niet dat ie valt en aan diggelen ligt, is de bol gelukkig heel aan gekomen.
De meneer was best nieuwgierig hoe de bol geworden was, ik haalde de bol uit de tas, en was verast hoe het geworden was, toen kwam de vraag of ik ook een hele grote bol wilde schilderen ik zei echttttt dat is gaaaaaaaaf, ja natuurlijk hoe gaaf is dat als er straks een grote bol langs de fietsroute staat met mijn beschildering. Ik zei natuurlijk gelijk ja.
Dus eerdaags aan de slag met een grote BOL. 

Hieronder de foto's van de fotoshoot gemaakt door mijn dochter.
Fotograaf: Laura Colijn.

















 Hieronder de Foto's bij Galerie de zwarte tulp.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Welkom op mijn blog, altijd leuk een berichtje.