Pagina's

maandag 3 augustus 2020

Project Galerie de zwarte tulp Lisse.

In Lisse is het museum de zwarte tulp en galerie in het dorp, waar grote en kleine tulpen bollen staan.
Kunstenaars schilderen de bollen in mooie kleuren met mooie afbeeldingen.
Ik liep is binnen in de galerie en vroeg me af wat het allemaal in hield die grote en kleine tulpen bollen.
Het was een project om geld binnen te halen voor de galerie de zwarte tulp, kunstenaars schilderen de bollen en worden dan verkocht, de kunstenaar krijgt een vergoeding, en diegene die het koopt, meestal bedrijven krijgen weer reclame, en de hele grote bloembollen komen te staan langs een fiets route.
Ik zei wat super leuk, en vertelde dat ik ook schilderde, en een eigen ontwerp had.
De meneer zei dat ze genoeg mensen (kunstenaars) hadden, die de bloembollen schilderen. ik liet wat werk van me zien. 
Toen zei de meneer nadat hij mijn werk had gezien, ik ga jou ook een bloembolletje mee geven, o echt zei ik wat super gaaaaaf.
Afgelopen weken heb ik dus mijn bloembolletje geschilderd, hoe bijzonder is dat dat ik hier aan mee mag doen. foto's volgen.





 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Welkom op mijn blog, altijd leuk een berichtje.